Dayconference
Have your next dayconference at Hotel Savnen in modern premises.
At day conferences without accommodation or without additional catering such as dinner, a minimum of 20 persons must be booked and settled. This is valid for the rest of the year 2020.
Det lille møde, max 10 prs
Hold dit næste møde på Hotel Svanen - Uforstyrret, i dejlige lokaler og med personlige service
Uanset om du skal holde et strategimøde, en jobsamtale eller et mindre kursus, så har vi løsningen til dig.
Vi gør det nemt og bekvemt for dig, så du kan holde effektive møder.
Hotel Svanen er blevet klassificeret som 4 stjernet konferencehotel og tilbyder en række serviceydelser der, som firmakunde, gør det bekvemt at afholde konferencer og møder på hotellet.
På Hotel Svanen får man den personlige service og vi er fleksible overfor specielle ønsker.
Gratis WiFi
Whiteboard
Flipover
Beamer m. lærred




Det lille møde
3 timer i et grupperum mellem kl. 08.00-22.00
Kaffe, the, isvand
Frisk frugt
Sunde snacks
Maks. 10 personer
Maks. 3 timer
Pris pr. gæst kr. 295,- inkl. lokaleleje
Formiddagsmøde
3 timer i et grupperum mellem kl. 08.00-13.00
Friskbagt morgenbrød, smør, 2 slags oste, hjemmelavede marmelader, diverse pålæg, juice.
Buffet af kaffe, the, isvand, frisk frugt og sunde snacks hele dagen
Maks. 10 personer
Maks. 3 timer
Pris pr. person kr. 425,- inkl. Lokaleleje
Eftermiddagsmøde
3 timer i et grupperum mellem kl. 13.00-17.00
Buffet af kaffe, the, isvand, frisk frugt og sunde snacks hele dagen
Hjemmebagt eftermiddagskage
Maks. 10 personer
Maks. 3 timer
Pris pr. person kr. 365,- inkl. Lokaleleje
Aftenmøde
3 timer i et grupperum mellem kl. 17:00-22:00
Buffet af kaffe, the, isvand, frisk frugt og sunde snacks.
Middag med 2 retter, kaffe/ the med hjemmelavede chokolader
Maks. 10 personer
Maks. 3 timer
Pris pr. person kr. 595,- inkl. Lokaleleje
Tillæg for opgradering til 3 retters menu kr. 125,-
Vi tager gebyr ved betaling med kreditkort - Garanti & annuleringsbetingelser
På helligdage betales et servicegebyr på 50 DKK pr. person til dækning af helligdagstillæg til vores personale.